magisk stund...


När det blir DU & JAG
Vi blir VI
När vi vill DELA LIVETS ALLA DAGAR
Då ÄLSKAR jag dig mer än någonsin
Inga ord räcker till...
Allt är så magiskt,
vackert,
stort.
 Våra tårar talar sitt eget språk där de rinner ner längs våra kinder.
Du säger JA och jag säger JA,
och vårat gemensamma liv börjar HÄR & NU
 
 
 
 
 
Fick förmånen att fota det finaste underbaraste brudparet,
på deras stora underbara dag,
och jag har aldrig tidigare blivit så berörd,
Det var helt magiskt starkt!
Jag hoppas nu att de ska bli nöjda med sina foton.
 
 
Mona Öberg:

Kan bara hålla med dej om att detta bröllop berörde,så vackert och rörande.Inte att förglömma näbbarna och tärnorna.Allas ögon tårades i den vackra kyrkan på Hemsön.Solen lyste bland brudparet och alla trevliga gäster som fick uppleva en Jättejättefin fest som varade till morronen.Bruden är vårt Gudbarn likaså tärnan Linda.Många fina minnen har vi med dom.Tack för att du lagt ut bilderna på din blogg och som i övrigt är väldigt trevlig att följa.Ha det gott i stort och smått.MONA O ÅKE ÖBERG.

Svar: Ja det var en magisk stund, helt underbar!Tack för hälsningen...och trevligt att du gillar min blogg!
Nyvind
Nyvind

Kommentera inlägget här: