pepparkakebakslek...

 
 
 
 
Wow vilket ord jag fick till, pepparkakebakslek!
Det är ju ett väldigt användbart ord nu i juletid.
Men nog om det...här kommer lite nya bilder på min lek med kristyr.
Längtas redan... tills dess att jag får sätta tänderna i dem!
Det är sånt här som gör mig lycklig!
 
 
 
 
Kategori: Pyssel, spritsade pepparkakor; Taggar: Made by Nyvind, adventsmys, görmigglad, kristyr, pepparkakor, spritsade pepparkakor;
bm:

Mina pepparkakor ser inte alls ut som dina ..... det måste vara någon sjukdom på dina ..... men rackarns vacker sjuka ....

Nyvind:

Men mamma det gör inget! De är säkert jättegoda! Och sjukan borde jag ha ärvt från dig!

bm:

Jag har också kunnat ..... men du kan bättre. Jag har klippt hår ..... men du kan bättre. Ha! Det gör inget, jag är glad över ditt kunnande!

Svar: BÄÄSTA mamma!
Nyvind

Kommentera inlägget här: